صفحه‌اصلی دسته‌بندی نشده حضور بنیاداموربیماری های خاص در نمایشگاه کتاب

حضور بنیاداموربیماری های خاص در نمایشگاه کتاب

7
0
اشتراک‌گذاری

به گزارش خاص پرس؛ نمایشگاه کتاب، بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است که همه ساله و معمولا در اردیبهشت ماه باحضور حداکثری ناشران داخلی و برخی از ناشران خارجی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، هرکدام از ناشران و موسسات فرهنگی تلاش کردند قریب به اتفاق محصولات مهم انتشاراتی خود را درمعرض نمایش قرار دهند و برخی محصولات فرهنگی خود را به‌فروش برسانند.

بنیاد امور بیماری‌های خاص مانند هر سال در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرد و میزبان علاقمندان به نشریات و بروشورهای سلامت بود.

محل حضور غرفه بنیاد، در بخش سازمان‌ها و نهادها بود که با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد. همانطور که گفته شد بنیاد امور بیماری‌های خاص، با حداکثر توان انتشاراتی خود به‌عنوان یک موسسه فرهنگی حوزه بهداشت و درمان در این نمایشگاه شرکت کرد و از عناوین مختلف چاپ شده حداقل یک نمونه در معرض دید عمومی قرار داد و برخی از محتواهای علمی بنیاد را به فروش رسانید.

حضور نمایشگاهی بنیاد امور بیماریهای خاص در نمایشگاه کتاب تهران فرصت مغتنمی بود که این بنیاد یادآور نکات مربوط به سلامت در راستای پیشگیری از سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی و غیره به عموم مردم باشد. در همین ارتباط نشریاتی با موضوعات مربوط به دیابت و پیشگیری از بیماریهای کلیوی، تالاسمی و هموفیلی، ام اس، اتیسم و درمجموع در زمینه بیماریهای خاص و صعب العلاج هم منتشر کرد.

بنیاد امور بیماری‌های خاص با درنظر گرفتن ضرورت توجه به سلامت و پیشگیری از بیماریها سعی داشته در اکثر نمایشگاه‌ها شرکت کند و با انجام رسالت حضور نمایشگاهی خود، علاوه بر یادآوری همه جنبه‌های مربوط به سلامت به عموم مردم، کمک‌های خیرین را برای بیماران خاص جذب کند.

کارشناس امور نمایشگاهی بنیاد، ضمن حضور فیزیکی در غرفه به رایزنی با سایر غرفه داران و شرکت‌ها و خیرین می‌پردازد و از تجربیات فعالان در عرصه نمایشگاه استفاده می‌کند. در واقع حضور هر سازمانی در نمایشگاه، نشان از زنده بودن آن سازمان دارد.
بنیاد امور بیماری‌های خاص سه هدف عمده از شرکت در نمایشگاه دنبال میکند. در مرحله اول، گوشزد کردن نکات مهم سبک زندگی سالم برای پیشگیری از دیابت، سرطان و بیماری های کلیوی در قالب گفتگو با مردم و عرضه محصولات انتشاراتی، در مرحله دوم، معرفی بنیاد امور بیماریهای خاص به مردم و در مرحله سوم، جذب خیرین است. به عبارت دیگر، روابط عمومی این بنیاد ضمن حضور کارشناسانه در نمایشگاه های مختلف حلقه واسطه بین بنیاد و مردم و بالعکس می باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنیپ
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید