خانه دسته‌بندی نشده افتتاح هم زمان مراکز درمانی آیت ا.. هاشمی رفسنجانی بجنورد و شهر...

افتتاح هم زمان مراکز درمانی آیت ا.. هاشمی رفسنجانی بجنورد و شهر بابک به مناسبت دهه فجر

1687
0

در چهل و سومین سال روز پیروزی اتقلاب اسلامی ایران، مراکز درمانی آیت ا… هاشمی رفسنجانی شهر بابک واقع در استان کرمان و نیز مرکز درمانی  آیت ا… هاشمی رفسنجانی بجنورد واقع در خراسان شمالی  به صورت همزمان، به همت بنیاد امور بیماری های خاص، صبح روز ۲۳  بهمن ماه سال جاری افتتاح گردید.
مرکز درمانی آیت ا… هاشمی رفسنجانی شهر بابک با زمینی به مساحت ( ۱۰۰۰۰) متر مربع و زیر بنای ۲۶۰۰ متر مربع در یک طبقه  آماده ارائه  خدمات درمانی به بیماران خاص می باشد و  دارای بخش های دیالیز، تالاسمی، داوخانه، آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، زنان و زایمان و.. می باشد.
مراسم افتتاحیه که با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه شهر بابک و معاون ارتباطات و نیز مشاور بنیاد خاص و جمعی از مسئولان شهر بابک  همراه بود، با قرات آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و نیز پخش تیزری از آیت الله هاشمی  آغاز و با سخنرانی دکتر رفیعی پور مشاور رئیس بنیاد امور خاص ادامه و با افتتاح مرکز درمانی شهر بابک به اتمام رسید.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه به دلیل شیوع ویروس کرونا با حفظ پروتکل های بهداشتی در فضای باز و با حضور تنی از شهروندان شهر بابک برگزار گردید.

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here