خانه اخبار اهدای ۲ دستگاه دیالیز به مراکز درمانی بیماران خاص در مازندران

اهدای ۲ دستگاه دیالیز به مراکز درمانی بیماران خاص در مازندران

1875
0

بنیاد امور بیماری های خاص در راستای افزایش خدمات درمانی به بیماران خاص  ۲ دستگاه دیالیز بی‎بران همراه با سیار اقلام مورد نیاز بیماران خاص به چند مرکز درمانی در استان مازندران اهدا کرد.

بر این اساس به بخش دیالیز بیمارستان حاجی عزیزی جویبار یک دستگاه دیالیز بی‎بران همراه با یک تخت سه‎شکن و لوازم جانبی آن اهدا شد. این بخش دارای ۶ دستگاه دیالیز است که در سه نوبت به ۴۳ بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه می‎دهد.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان قائم‎شهر نیر یک دستگاه دیالیز بی‎بران و یک تخت سه‎شکن همراه با لوازم جانبی اهدا شد. این بخش دارای ۱۳ دستگاه دیالیز است که در سه نوبت به ۹۰ بیمار همودیالیز خدمات درمانی ارائه می‎کند. از سوی دیگر به بخش تالاسمی این بیمارستان نیز ۲ تخت یک‎شکن به همراه لوازم جانبی اهدا شد. این بخش نیز به ۲۰۰ بیمار تالاسمی خدمات درمانی ارائه می‎دهد. پیشتر بنیاد به این بیمارستان یک دستگاه دیالیز و تجهیزات دیگر مورد نیاز بیماران خاص اهدا کرده بود.

بنیاد امور بیماری‎های خاص همچنین ۲ تخت یک‎شکن همراه با لوازم جانبی به بخش تالاسمی بیمارستان امام رضا آمل اهدا کرد. این بخش به ۴۶۰ بیمار تالاسمی خدمات درمانی ارائه می‎دهد.

در همین راستا یک تخت یک‎شکن همراه با لوازم جانبی نیز به بخش تالاسمی و هموفیلی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اهدا شد. این بخش ۳۴ بیمار تالاسمی و سه بیمار هموفیلی دارد.

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here