خانه اطلاعیه پنجمین همایش اتیسم برگزار میگردد

پنجمین همایش اتیسم برگزار میگردد

1062
0

پنجمین همایش اتیسم در تاریخ  16 الی ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱و با شرکت فعالان این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمانهای ذیربط و علاقمند و خانواده های کودکان اتیسم  برگزار میگردد.  
برگزاری این همایش با عنوان “اختلال طیف اتیسم؛ مسئولیت و مشارکت اجتماعی” فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در این حوزه می باشد. 
این رویداد مهم به صورت سالیانه و توسط بنیاد امور بیماریهای خاص با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سازمان بهزیستی، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و انجمن های علمی و … برگزار میگردد. 
محورهای این همایش : 
• برنامه ها و چالش ها 
• اتیسم، خانواده، جامعه 
• اتیسم، هنر، زندگی،   
• اتیسم ، مهارت ، حرفه 
• اتیسم، فناوری، تکنولوژی  
هدف از برگزاری این همایش بررسی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی ، بررسی نیازمندی و ضرورت‌های زندگی  بیماران اتیسم و شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی دراین زمینه می باشد. 
اتیسم یک اختلال رشدی عصبی است که بر رشد طبیعی مغز و در نتیجه عملکرد آن در حوزه های تعاملات اجتماعی، مهارت های ارتباطی و شناختی تاثیر گذار می باشد.  افراد دارای اتیسم در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و انجام بازی ها مشکل دارند. از آنجایی که اتیسم یک طیف است، هر فردی با فرد دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد . 
نمایشگاه تخصصی جانبی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی و…. در راستای این کنگره برگزار خواهند شد. 
نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود.

بنیاد امور بیماری های خاص

@cffsd

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here