خانه ویژه ها کنفرانس جهانی مجازی به مناسبت روز تالاسمی- ۱۸ اردیبهشت

کنفرانس جهانی مجازی به مناسبت روز تالاسمی- ۱۸ اردیبهشت

2303
0


شما هم به کنفرانس مجازی  تحت عنوان  “TEST2CONTROL” که توسط TIF فدراسیون بین‌المللی تالاسمی برگزار می شود، دعوت هستید. این کنفرانس مجازی هشتم می برابر با هجدهم اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

گرچه تالاسمی و سلول‌های داسی شکل از جمله  مهمترین اختلالات  هموگلوبین تک ژنی شایع در جهان است، اما آگاهی از این بیماری همچنان با سطح مطلوب فاصله دارد .

۸ می هر سال با نام روز تالاسمی نامگذاری شده است تا فرصتی باشد برای آگاه سازی عمومی. امسال در سالگرد روز بین‌المللی تالاسمی، فدراسیون بین‌المللی تالاسمی و

شرکت BIO RAD LABORATORIES   از همه دعوت کرده  تا در کنفرانس مجازی آزمون کنترل تالاسمی و سلول داسی،  درباره گذشته، حال و آینده، نظارت و درمان تالاسمی و سایر اختلالات هموگلوبینی ثبت نام کنند.

این کنفرانس مجازی ۶۰ دقیقه‌ای در مورد، برنامه‌های موثر برای آگاهی و کنترل این بیماری، بازبینی پروتکل آزمون فعلی، معرفی اکتشافات و کاربردهای ژن درمانی خواهد بود.

سخنرانان این کنفرانس دکتر میشل انگاستینوتیس(Dr. Michael Angastiniotis) مشاور پزشکی TIF است که در خصوص استراتژی‌های جهانی برای کنترل این اختلالات جدی هموگلوبین  و آموزش از طریق غربال گری حامل ژن صحبت خواهد کرد و دکتر دانیل بوئر (Dr. Daniel E. Bauer )  استاد پزشکی بنام  دانشگاه هاروارد است که در خصوص دستاوردهای جدید ژن درمانی را برای درمان نوزادان مبتلا  به تالاسمی سخنرانی می کند.

این کنفرانس مجازی در  سه نشست جداگانه با چهار برنامه زمانی  ارائه می شود:

نشست نخست این کنفرانس مجازی هشتم اردیبهشت(۸ می)، ساعت چهار عصر به وقت هندوستان، شش و نیم عصر به وقت استرالیا، دوازده و نیم ظهر به وقت  اروپای مرکزی و سه و نیم بامداد به وقت آمریکای غربی خواهد بود.

نشست دوم در همین روز ساعت چهار عصر به وقت اروپای مرکزی ، هفت و نیم عصر به وقت هندوستان، ۱۰ شب به وقت استرالیا و هفت صبح به وقت آمریکای غربی است.

نشست سوم نیز ساعت ۱۲ شب به وقت آمریکای غربی، ساعت ۹ شب به وقت اروپا ، دوازده و نیم ظهر به وقت هندوستان و سه بامداد به وقت استرالیا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کنفرانس در زمان تعیین شده به سایت زیر مراجعه کنند .

https://info.bio-rad.com/Int-Thalassaemia-Day-Webinar.html

اما پیش از آن باید از طریق آدرس

برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کنند.

شرکت در این کنفرانس مجازی برای عموم آزاد است و به صورت رایگان برگزار می شود.

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here