خانه مهم ترین ها ۶۰ ورزشکار پیوند اعضا راهی انگلیس می‌شوند

۶۰ ورزشکار پیوند اعضا راهی انگلیس می‌شوند

1788
0

کاروان ورزشکاران پیوند اعضای ایران فردا (چهارشنبه) با ۶۰ ورزشکار به بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص می‌رود.

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از ۲۶ مرداد تا دوم شهریور در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس برگزار می‌شود و ورزشکاران ایران در ۱۲ رشته ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، دوچرخه‌سواری، شنا، بولینگ، اسکواش، دوی جاده، دوومیدانی و تیروکمان در این دوره از مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد.

همچنین نکته حائز اهمیت در این دوره از بازیها افزایش حضور بانوان نسبت به دوره قبل است که در «ماگالای» اسپانیا تعداد زنان ورزشکار ۱۳ نفر بود و در این دوره به ۲۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

کاروان پیوند اعضا و بیماری‌های خاص‌در دوره قبل که مسابقات در مالاگای اسپانیا برگزار شد در ۱۲ رشته ورزشی شرکت کرده بود و از ۱۱۷ ورزشکاری که قرار بود راهی اسپانیا شوند میزبان تنها با صدور ویزای ۶۰ ورزشکار موافقت کرد. در این دوره کاروان ایران با ۶۰ ورزشکار، مربی و همراه عازم نیوکاسل انگلیس می‌شود.

همچنین برای اعزام کاروان پیوند اعضا و بیماری‌های خاص به مسابقات جهانی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده که این مقدار بودجه توسط خیرین تامین شده است.

مسابقات جهانی پیوند اعضا هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و کاروان ایران در ۲ دوره قبل این مسابقات که در آرژانتین و اسپانیا برگزار شد در جایگاه ششم جهان قرار گرفت.

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here