خانه اخبار فاطمه هاشمی رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شد

فاطمه هاشمی رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شد

401
0

مجمع انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن فاطمه هاشمی با رای قاطع اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماریهای خاص مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور فاطمه هاشمی به عنوان تک کاندیدای فدراسیون برگزار شد که طی آن، وی با رای قاطع اعضای مجمع و با ۴۴ رای مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گرفت.در ادامه این مجمع برای اعضای هیات رئیسه نیز انتخابات برگزار شد که طی آن زهره صالح آبادی به عنوان نایب رئیس اول، مرتضی بانک به عنوان نایب رئیس دوم، سید مناف هاشمی و مهین فرهادی زاد به عنوان خبره ورزشی، نوشین تاری وردی به عنوان خزانه دار و سید علی میررضایی به عنوان نماینده هیات های استانی انتخاب و معرفی شدند.

هاشمی: تاکید و توجه ما به ورزش همگانی است/ موفقیت های بسیاری داشتیم اما هنوز تا شرایط مطلوب فاصله داریمرئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در مجمع انتخابات این فدراسیون با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: خاندان عصمت و طهارت الگوی همه ما در زندگی است و امیدوارم همه ما بتوانیم رهرو این بزرگواران باشیم.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماریهای خاص فاطمه هاشمی پس از انتخاب مجدد خود به عنوان رئیس این فدراسیون تصریح کرد: هدف ما از تاسیس ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا این بود که در کنار بیماری این عزیزان از بعد روحی و روانی کمکی به این گروه خاص داشته باشیم، برخی از افراد از بدو تولد درگیر بیماری هستند و برخی دیگر در طول زندگی با این پدیده مواجه می‌شوند که نیاز است توجه خاصی به آنها شود.
وی ادامه داد: سال ها پیش از یک ورزشکار آغاز کردیم و امروز ۱۵ هزار ورزشکار را تحت پوشش داریم و هدف اولیه ما توسعه و توجه به ورزش همگانی است چرا که می خواهیم ورزش را در خانواده ها نهادینه کنیم، هر چند هنوز اعتقاد داریم کار بسیاری داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.
او تصریح کرد: در سال های گذشته مسابقات مختلفی را برگزار کردیم که جامعه هدف همواره با ورزش درگیر باشند، رشته های مختلفی داریم که در پیوند اعضا ۱۱ و در برخی از فضاهای دیگر بر اساس توانایی، توانمندی و بر اساس دستورالعمل جامعه هدف و شرایط بیماری، رشته هایی را تعریف کرده ایم.
هاشمی گفت: در مسابقات جهانی به شکلی مستمر حضور داشته ایم و با اعزام یک ورزشکار، بنیان تاسیس انجمن ورزش بیماران خاص را پایه گذاری کردیم، از آن روز تا اکنون توجه بسیاری به حوزه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا داشته ایم و جای خوشحالی دارد در دو دوره قبلی رقابت های جهانی پیوند اعضا، ایران به عنوان پدیده مسابقات معرفی شده است.
وی یادآور شد: اتفاق خوب دیگری که در این میان رخ داد آن بود که نام فدراسیون ورزش بیماران خاص در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.در این مدت همه تلاش کردند و هیات های استانی، مربیان، ورزشکاران از یک سو و حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث شد نتایج خوبی را به دست بیاوریم اما اعتقاد دارم این نتایج هنوز مطلوب نیست و باید بیشتر کار کنیم.

بنیاد اموری بیماری های خاص

@cffsd

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here