خانه اخبار برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

181
0

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا روز یکشنبه دهم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون، محمدشروین اسبقیان «معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان»، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک ،   روسای هیاتهای استانی و سیدمحسن موسوی دبیر و سایر اعضا مجمع برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص در این مجمع پس از قرائت کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ ارائه شد که به تصویب اعضای مجمع رسید. در ادامه در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته و گزارش مالی فدراسیون نیز مطالبی مطرح شد که با تصویب اعضای مجمع همراه بود.

در این مجمع همچنین تقویم عملیاتی ۱۴۰۳،‌ آئین نامه انضباطی فدراسیون و برنامه‌های آتی نیز مورد بررسی قرار گرفت. تجلیل از سید باقر فاطمی نسب رئیس اسبق فدراسیون و زنده‌یاد علی حسین رجبی ( نخستین ورزشکار فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ) از دیگر برنامه‌های این مجمع بود.

روسای هیات‌های استانی در این مجمع درخواست‌های خود را مطرح و از سید محمد شروین اسبقیان، معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خواستار حمایت‌های بیشتر شدند که این درخواست با پاسخ مثبت وی همراه بود.

/انتهای پیام

بنیاد امور بیماری های خاص

@cffsd

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here