خانه اخبار اهدای چهار دستگاه دیالیز به مراکز درمانی خاص استان اصفهان

اهدای چهار دستگاه دیالیز به مراکز درمانی خاص استان اصفهان

2295
0

بنیاد امور بیماری های خاص در راستای تسهیل خدمات درمانی به بیماران خاص با اهدای چهار دستگاه دیالیز و سایر اقلام مورد نیاز مراکز درمانی بیماران خاص استان اصفهان  موافقت کرد.

در آخرین بررسی از سوی کارشناسان بنیاد امور بیماری های خاص که در مهر ماه ۱۳۹۷ صورت گرفت استان اصفهان دارای دو هزار و ۵۴۸ بیمار دیالیزی ، ۸۴۵ بیکار هموفیلی و ۷۹۸ بیمار تالاسمی است.

بر همین اساس بنیاد امور بیماری های خاص به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین اصفهان دو تخت سه شکن و لوازم جانبی و یک ترازوی اطفال اهدا کرد. این بخش در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و اکنون با هشت دستگاه دیالیز به ۳۰ بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه می کند. پیش از این بنیاد امور بیماری های خاص هشت تخت سه شکن و وسایل جانبی، یک ترالی اورژانس و دارو، دو فشارسنج ۲ عدد و یک ترازوی قد و وزن به این بخش اهدا کرده بود.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه نیز یک برانکارد اهدا شد. این بخش ۱۵ بیمار و شش دستگاه دیالیز دارد و در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. پیشتر بنیاد امور بیماری های خاص چهار تخت سه شکن، یک ترالی اورژانس و دارو، یک فشار سنج و ترازوی قد و وزن به این بخش اهدا کرده بود.

بنیاد امور بیماری های خاص به بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر دولت آباد(برخوار) نیزدو تخت سه شکن و لوازم جانبی اهدا کرد. این بخش که در سال ۹۰ افتتاح شده، ۹۱ بیمار دیالیزی دارد و اکنون دارای ۲۱ دستگاه دیالیز است. پیشتر بنیاد امور بیماری های خاص چهار دستگاه دیالیز، هفت تخت سه شکن با لوازم جانبی به این مرکز  اهدا کرده بود.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان سید‌الشهدا سمیرم  نیز سه تخت سه‌شکن و لوازم جانبی و یک ترالی دارو اهدا شد.

این بخش که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد، اکنون۲۳ بیمار دیالیز و هشت دستگاه دیالیز دارد. پیشتر بنیاد  یک ترازوی قد و  وزن و چهار تخت سه‌شکن به این بخش اهدا کرده بود.

به بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین شهر نیز یک دستگاه دیالیز و سه تخت سه شکن و لوازم جانبی اهدا شد.

بخش دیالیز این بیمارستان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و اکنون با ۱۹ دستگاه دیالیز به ۹۴ بیمار خدمات درمانی ارائه می‌کند. پیشتر بنیاد ۲ دستگاه دیالیز به این بخش اهدا کرده بود.

به بخش دیالیز بیمارستان شهید رجایی داران نیز دو تخت سه‌شکن و لوازم جانبی، یک ترالی دارو و اورژانس اهدا شد.

این بخش در سال ۱۳۸۰ افتتاح و اکنون با هفت دستگاه دیالیز به ۳۵ بیمار دیالیزی خدمات ارائه می‌دهد. پیشتر بنیاد امور بیماری های خاص دو دستگاه دیالیز به این مرکز اهدا کرده بود.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان حضرت رسول فریدونشهر نیز دو تخت سه‌شکن و لوازم جانبی اهدا شد. بخش  دیالیز این بیمارستان در سال ۱۳۸۲ افتتاح و اکنون با پنج دستگاه دیالیز به ۱۷ بیمار خدمات ارائه می‌دهد. پیشتر بنیاد امور بیماری‌های خاص ۲ دستگاه دیالیز، ۲ تخت دوشکن، یک تلویزیون، یخچال ، ترالی اورژانس و پنج تخت سه شکن با لوازم جانبی به این مرکز اهدا کرده بود.

بنیاد امور بیماری‌های خاص همچنین به بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی فلاورجان یک ترالی دارو اهدا کرد.

بخش دیالیز این بیمارستان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و اکنون با ۲۲ دستگاه دیالیز به ۹۲ بیمار خدمات درمانی اراده می‌کند. پیشتر بنیاد امور بیماری‌های خاص ۱۰ دستگاه دیالیز، ۱۷تخت سه شکن همراه با میز غداخوری بیمار، ۲ یخچال و ترالی دارو به این بخش اهدا کرده بود.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان رسول اکرم مبارکه نیز یک دستگاه دیالیز از سوی بنیاد امور بیماری‌های خاص اهدا شد.

این بخش در سال ۸۲ افتتاح شد و اکنون با ۱۳ دستگاه دیالیز به ۷۰  بیمار این بیمارستان خدمات درمانی ارائه می‌کند. پیشتر بنیاد امور بیماری‌های خاص چهار تخت ۲ شکن به همراه  میز غذا‌خوری بیمار و کمد کنار تخت، یک ترازوی بزرگسال، یک ترالی اورژانس و دارو ، یک گوشی پزشکی و فشارسنج بزرگسال، یک یخچال، ویدیو،  تلویزیون و یک ویلچر  اهدا کرده بود.

بنیاد امور بیماری های خاص همچنین  به بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا نطنز دو تخت سه‌شکن و لوازم جانبی، یک ترالی دارو و اورژانس اهدا کرد. بخش دیالیز این بیمارستان در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و اکنون با هفت دستگاه دیالیز به هفت بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه می‌دهد. پیشتر بنیاد امور بیماری‌های خاص، ۲ دستگاه دیالیز، ۲ تخت دوشکن به همراه کمد کنار تخت، پله پای تخت و پایه سرم، یک کپسول اکسیژن و ترالی حمل کپسول اکسیژن، یک ویدیو، تلویزیون، یخچال، گوشی پزشکی،  فشارسنج بزرگسال اهدا کرده بود.

همچنین به بخش دیالیز بیمارستان شهدا لنجان نیز دو دستگاه دیالیز و دو تخت سه شکن و لوازم جانبی اهدا شد.

بخش دیالیز این بیمارستان در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده و اکنون با ۱۷ دستگاه دیالیز به ۱۲۰ خدمات ارائه می‌دهد. بنیاد امور بیماری‌های خاص پیشتر دو دستگاه دیالیز، هفت تخت سه‌شکن، ۶ میز غذاخوری بیمار، یک ترالی اورژانس، دوکپسول اکسیژن، دو مانومتر اکسیژن، یک ترازوی بزرگسال، یخچال ،ویدیو، تلویزیون، گوشی پزشکی، فشارسنج بزرگسال، ویلچر،، برانکارد چرخدار ، ۲ چهار پایه کنار تخت، پایه سرم و کمد کنار تخت اهداکرده بود.

به بخش تالاسمی و هموفیلی بیمارستان سیدالشهدای اصفهان  نیزیک ترالی دارو و یک ترالی اورژانس اهدا شد.

این بخش در سال ۱۳۸۶ راه اندازی شده و با ۲۸ تخت به ۸۰۰ بیمار تالاسمی و ۷۰۰ بیمار هموفیلی خدمات درمانی ارائه می دهد. بنیاد امور بیماری‌های خاص پیشتر ۲۵ تخت یک‌شکن، یک ترازوی قد و وزن و یک دستگاهecg1 به این مرکز اهدا کرده بود.

همچنین این بنیاد به بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی اردستان، دو تخت سه‌شکن به همراه لوازم جانبی اهدا کرد. این بخش با ۲۰ بیمار دیالیزی و هشت دستگاه دیالیز  در سال ۷۹ راه اندازی شده است.

پاسخ ترک

Please enter your comment!
Please enter your name here